Săptămâna asta focusul nostru a fost pe urmărirea rezultatelor întâlnirii de Consiliu Director din weekendul 1-2 februarie:
- Am luat decizia finală pe procedura SfH pentru verificarea identității adulților, în forma în care a fost pusă în consultare
- Am primit un feedback de la Centrul Local Nicolae Decuseară, pentru care suntem recunoscători, cu privire la riscurile adiționale care țin de păstrarea copiei actului de identitate, dar în final am decis că măsurile care sunt documentate în procedură sunt suficiente pentru acum
- Am luat decizia finală și pe Angajamentul de participare la evenimentele internaționale și Procedura de gestiune a bugetelor pentru astfel de evenimente, îndeplinind astfel mandatul oferit de AG din aprilie 2024.
- În relația cu rețeaua DESMOS, am hotărât să o numim pe Roxana Boltașu de la Centrul Local Ecaterina Teodoroiu Tg. Jiu ca persoană de contact și să invităm Centrele Locale interesate să ne spună cum preferă să procedăm mai departe (revenim cu un post separat).
Rezumatul întâlnirii Consiliului Director este disponibil aici.
Au avut loc mai multe întâlniri:
- am avut o întâlnire cu ScoutShop pentru a clarifica nevoile și mandatul magazinului cercetașilor
- ne-am întâlnit cu reprezentanți ai Ambasadei Ucrainei în România la Scout Edu Hub pentru a rămâne în contact pe următoare proiecte comune
- am avut o întâlnire cu Echipa Națională Safe from Harm pentru a stabili un plan de îmbunătățiri ale politicii și ale procedurii pe care să-l prezentăm la Adunarea Generală, incluzând aici și îmbunătățiri ale sistemului de acorduri parentale și adeverințe medicale
- echipa care lucrează la Starter Pack a avut o primă întâlnire de lucru
- am avut o întâlnire de lucru pentru stabilirea potențialelor noi grupuri pe care le urmărim prin proiectul Ticket to Life
- echipa care coordonează una din seriile de Woodbadge a avut o întâlnire la Scout Edu Hub
Tot săptămâna asta, am avut doi reprezentanți într-un focus grup pe tema obiectivelor planului trienal de la nivel european: Anca Ana Sâmpetrean (deputy IC) și Tudor Daraban (Centrul Local Nord Cluj). Direcțiile mari sunt innovate education, guarantee safeguarding and wellbeing, value volunteering și a fit for purpose organisation. Obiectivele pe fiecare din direcții se vor distila în consultări ulterioare, și revenim cu informații adiționale pe măsură ce
În concordanță cu recent publicata decizie a Comisiei de Etică, Disciplină și Statut, Consiliul Director și-a actualizat listele de discuții și punctele de contact în așa fel încât să fie mai explicite și să evite apariția unor confuzii. Astfel:
Update: descrierea de mai jos era inexactă și a fost actualizată
- adresa de lucru comun a Consiliului Director, care tradițional conține directorul executiv și membrii Consiliului Director se transformă din consiliul.director@scout.ro în consiliul.director.si.ela@scout.ro. Aceasta este adresa pe care membrii nivelului național o pot folosi pentru a contacta întreg Consiliul Director
- adresa consiliul.director@scout.ro conține acum doar membrii Consiliului Director, și nu poate primi emailuri de la alte persoane decât membrii Consiliului Director
- punctul de contact pentru Consiliul Director rămâne secretarul Consiliului Director, la emailul secretarCD@scout.ro, sau membrii individuali ai Consiliului Director, în funcție de nevoie.
- Directorul Executiv poate fi contactat și la adresa director.executiv@scout.ro